nevzatbaskomser bak bende sürdü diye belirtmişim ,çünkü bebeğim göstermedi kendini sürekli sakladı Doktor bile en uzun muayene dedi çok zorlandım dedi☺️özel doktordu bide Ve yeni açılan bir hastane 8 9 aylık gibi ultrosonları ayrıntılı renklide veriyor ama nedense çok zorladı bebiş bizi ölçümler için,Hı bide herkezin kendi kararı bende kararımı sorulduğu için sizinde kararnınıza saygı duyarım ilk kızımda herşeyi yaptırdım bilemedim ,bu gebeliğimdede neyse ikili olsun dedimm ,Ama ben istemiyorum doğana kadar da stres olunmaz Allahtan gelene hamd olsun hayırlı sağlıklı doğsun bebekler