Merhaba,
Bugün doktora gittim kese 8 haftalık bebek 6+5 haftalık dedi. Progestan kullanmamı söyledi düşük riskine karşı. Baştan beri çok şükür lekelenmem veya kanamam olmadı. Doktor olabiliyo bu şekilde dedi ama ben baya stres yaptım 3 ay öncede düşük yapmıştım. Bu şekilde olupta daha sonra düzelen var mı sormak istedim