SrpDrsn58 Dün çatı muayenesi oldum normalde Canım tatlı değildir ama inanılmaz acı hissettim bağırdım hatta 🙄 doktorum çatı kemiğin aşağı doğru normal Doğum yaparsan bebeğin takılabilir yüzde 99 sezeryan dedi çok moralim bozuldu normal Doğum yapabilmen içimin 2,5 kg altında olması lazım bebeğinin kilosu dedi. Sezeryandan gerçekten korkuyorum ama hakkımda böylesi hayırlısıymış .
zcn01 SrpDrsn58 bende cok istemistim normal dogumu catim cok musaitti ama bebegin kilosu yuzunden dogum esnasinda omuzlari kirilabilir diyerek apar topar yarin sezeryan olacagim🤷♀️ Ilk uzulmustum ama ayni senin gibi hakkimizda hayirlisi buymus diyorum