Ozgeelaa Ay kızlar her şeye herkese sinirleniyorum. Evdeki kuşa insanların yatışına kalkışına hareketlerine. Bomba gibiyim böyle huzursuz sinirli. 30+5 im şu anda. Sizde durumlar nasıl
MadameHappy34 Ozgeelaa 23+3 aynıyım 😁evde de canım sıkılıyor bir yere gidiyorum kavga ediyorum,sinirleniyorum.
birminnosannesi_ Ozgeelaa ah canııım sen doğumdan sonra napcan kuzum😂sakin ol biraz derin nefes al ayet aç dinle hoşuna giden bişeyler yap bebeği de etkilersin böyle, annenin duygularını hisseder o