Sinemozy beyzakuzu00 bende 32 deyim canım yarın başlamalıyım artık diyorum artık ağırlaştığımı hissediyorum son haftalara bırakmak istemiyorum burda da çoğu arkadaşlar bu haftalarda başladığını okumuştum valiz düzenleyici sipariş vermiştim o gelince de çantayı hazırlarım iyi olur hazırlıklı olmak da fayda var🌸
Birglbiray Ben hemen hemen 34-35 haftalıkken hazırladım herhangi bir riskim yoktu. Riskin yoksa bekle bence çünkü tekrar tozlanacak ne kadar dolapta da olsa benim için rahat etmemişti biraz daha bekleyebilirsin 🥰