visnelibrownie bizede hiç kimse bi seçenek sunmadı iyikide sunmamıs canım böylesi daha iyi her kafadan bir ses cıkacaktı yoksa güneyin anlamı bizim için çok büyük o yuzden daha bebii yokken bile güney olur diyorduk hep yanına birde kurandan anlamlı bi isim olsun istedim en son kadire karar verdik 😊