Ben ssvd adayıyım. 38+4 bekliyoruz. YouTube da dr semra Özer var sezaryen sonrası normal doğum diye bu doktorun adı ile aratın çok detaylı bir videosu var. Ona göre önce kendiniz karar vermelisiniz. Sonra da bunu yapacak bir doktor bulmalısınız. Ve doğumunuz tam teşekküllü bir hastanede olmalı