Fatmapelit12345 Ağrılarım vardı zaten doktor yat diyor 37. Haftayı görelim en azından diye şimdi sancı var dedi ama eve yolladı yine yat diye sancım cokmu
Minigim38 Fatmapelit12345 evet sancınız var dikkat edin yormayın kendinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲🥰
Ayseelaa Benim de bugün kontrolüm vardı 35+0 im bugün İlk nst çekildim bende hiç çıkmadı ama kağıt karşılaştırması yapılırsa sizin bariz sancı var sağlıkla kucağına al inşaAllah