Dilara556 Kızlar doğuma 13 gün kaldı grip mi salgın mı her neyse yakalandım. Gözümden yaşlar geliyor durmuyor . Burun akıntısı hiç geçmiyor boğazım ağrıyordu zencefil bal limon yaptım geçti . Şimdi bu burun akıntısı hapşırma ve göz yaşatması için ne önerirsiniz geçmiyor normal grip gibi değil vücudum yorgunluktan ölüyor gibi .ateş de başladı 38 olmuş 🥹
1asel-duru Dilara556 uff bende aynı şeyleri yaşıyorum çok bitik bir haldeyim hiç bişey fayda etmiyor korona bile bundan hafif geçiyor ilk defa bu kadar ağır bir grip oluyorum gebelikte extra zor geçiyor bende test yaptırmayı düşünüyorum ama ilaç kullanmak istemiyorum bu ara çok içtim sürekli başım ağrıdı
Rmysss34 Bende aynı belirtilerle hastaneye gittim domuz gribi olduğumu öğrendim şimdi ilaç kullanıyorum 5 gün geçmeden de doktorum doğum olmasını istemiyorum dedi doğuma da az günüm kaldı 🥺
Gurleremine Aynı şikayetlerle 3 gündür yatıyorum çok geçmiş olsun size de🌸 bol bol ılık su, bal limon ve karabiber ıhlamur, elma tarçın bal limon kaynatıp meyveyle birlikte tüketin. Biraz rahatlatacaktır☺️
Rmysss34 Dilara556 teşekkürler sizde çok geçmiş olsun bol bol dinlenmeniz gerekiyor bol su içmemiz gerek dahileye giderseniz de öksürük şurubu veriyor hamileyken kullanabilirsiniz emzirirken de dedi sizde bi danışın en azından tedavinizi olursunuz evde ki imkanlarla geçiremedim kaç gün ben
Dilara556 Rmysss34 parol hap yuttum 2 saat önce işe yaramadı . Heryerim ağrıyor hastaneye parol serum taktırmaya gidiyorum
Dilara556 1asel-duru benim doğuma az kaldı antibiyotik gebelikte zararı olmayan birşey verdi doktor onu yutcam iyileşmem lazım