Selam kızlar yardımınıza ihtiyacım var doktorum kortizon tedavisi verdi fakat cok karıştığım bebeğime zarar verebilir mi kullanan daha önce çevresinde kullanan arkadaşlar oldu mu 22 haftalık gebeyim suan da kadın doğum doktoru sıkıntı olmaz diyor ama baktığım bazı makaleler sıkıntılı diyor kafam çok karışık yardımcı olabilir misiniz