Kızlar 2 gece önce birden bacak ağrısı başladı ve o gece hiç uyuyamamıştım. O gecenin sabahında her yerim ağrımaya başlamıştı ve gün boyunca sadece yattım ağrıdan. Ayrıca karnımda sertleşme oluyordu ve kendimi tartamıyordum. O akşamda o şekilde geçti. Önceki gece rahat uyudum ama saat başı uyandım. Dün yine ağrım vardı karnım kasılıyor ve sertleşiyordu ve belime çok kötü ağrı girmişti. Ayakta duramıyordum yani. Ve bu süreçte bebek kasıklarıma baskı uyguluyordu birazda canımı acıtıyordu. Dün akşam saatlerinde ağrım falan geçti eser kalmadı yani o iki günden. Yalancı sancılar bu şekilde mi oluyor. 34. Haftaya girdim bugün.