Ben khayale gittim valla ne desem boş doğru düzgün bir ekran yoktu benim görebileceğim kafamı kaldırmam gerekiyordu boynum tutuldu görcem çocuğu diye :D en son vaz geçtim uzandım . Doktor pek konuşmuyor zaten sadece değerleri asistanına söylüyor en sonunda da benden sıvı alınırsa herşeyin net olarak görülebileceği söyledi
Ben daha öncesinde tüm tarama testlerini yaptırdığımı söyleyince bana onlar sadece ihtimaller net sonuç bu dedi
Organ taraması yaptığını onun dışında net birsey diyemeyeceğini söyledi. Bende yok istemiyorum diyince bir kağıda sıvı alınmasını istemiyorum diye not yazdırdı.
Kendi doktoruma anlattığımda, sonuçların gayet iyi sıvıya gerek yok korkma büyük ihtimalle ilerde sorunla karşılaşılınırsa sorumluluk açısından netleştirmek adına yapmış böyle birsey dedi.
Ben açıkcası memnun kalmadım yüzüme bile bakmadı adam
Ya da diğer arkadaşlarımın doktorları video falan bile veriyordu beklentim yüksek oldu
800 lira vermiştim ben