Merhabalar 5+3 günlük hamileyim salı günü keseyi görmeye gideceğim.ilk hamileliğimde göğüslerimde çok belirgin agrı vardı bunu öğrendiğimden beri göğüslerimde hiç bir belirti yok ara ara çok uykum geliyor sadece acaba bu haftalarda olup göğüslerinde yada baska hiç bir belirtisi olmayıp keseyi kalp atışını duyan var mı biraz uzun oldu kusura bakmayın ☺️