emine1819 hatay devlet hastanesinde sezeryan doğum yapıcam çarşamba günü sizce kaç gün kalırım hastanede bilgi verirmisiniz
Zeynepp__ emine1819 devlet hastanelerinde 48 saat kalınıyor ben cumartesi doğum yaptım pazartesi çıktım
ikibaloglanannesi Tam 48 saat. Bir de kaçıncı haftada sezaryen günü veriliyor devlette benimki başından beri makat gelişte.
emine1819 ikibaloglanannesi sezeryan olduğum zaman 39+3 olucam ama 38 alıyorlar ben biraz bekletmek istedim bebekte bir sıkıntı olmadığı için doktorum bekleyebilirsin dedi
emine1819 ikibaloglanannesi hiç bilmiyorum sormak aklıma gelmedi ama spinal olmak isterim ilk doğumum özelde oldu spinal olmuştum bu sefer devlette olcak artık nasıl olacak bilmiyorum