Haticeozturk Merhaba kizlar pamuk yorgan kullananlar nasik yikadiniz makimada ozdilekden aldim yeni ama oncesinde bi yikayip kullanmak.istiyorum 30 derecece yıkanacak ama sıkma yapma.dedi alırken.kiz oda kaç günde kurur kimbilir yıkayan bama bilgi verirmi
Muhammedamine Haticeozturk benim makinam da battaniye fln yıkadığımda ağır olduğu için güzel sıkmıyor ben iki kez sıkma yapıyoeum canım . Bence öyle ıslak ıslak olmaz
Haticeozturk Muhammedamine battanıyet-i sikiyo 800 de falan sorun yaşamadım ama pamuk yorgan ilk kez yikadiğım için karar veremedim