11 haftalık hamileyim pazartesi gününden başlayan baş agrim üç gün sürdü çok kötüydü sonra da çok ağır grip oldum burnum su gibi akıyor hapşırık öksürük var bütün etlerim dökülüyor sanki hiç hâlim yok canım bir gram yemek istemiyor bu salgın dedikleri virüs beni de buldu sanırım ilaç icemediğim için iyileşemiyorum ne yapsam hafifler bildiğiniz bişey var mı çok kötü durumdayım ne kendime bakabiliyorum ne kızıma