Gmz12 bende de var o korku belki de hepimizimde vardır annelik iç güdüsü doğurana kadar da bu korkularımız devam edicek belki de sağ sağlim vaktinde hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim kokularını içimize çektiğimizde herşeye değdi demek nasip olur İnşallah 🥰 kasık ağrım yok benim hamileliğim boyunca kusma zorladı sadece o yüzden istifar edince karnımın alt tarafı acıyo o da normal bebek büyüdüğü için🌸 enfeksiyonun flan var mı o da kasık ağrısı yapabilir ya da yalancı sancılar da yokluyor olabilir