Rwerdst açılman 4,5 cm civarı olduğunda bi iğne yapılıyor sırtından ve tamamen acıyı kesiyor prenses doğum diye de geçiyor youtubeda yapan ve vlog çeken bi sürü kişi var izleyebilirsin ben istemiyodum doğal olsun diyodum açılma ilerledikçe ve sancı artınca istedim ama o an açılmam baya ilerlediği için yapılmaz artık etki etmez dediler onu baştan planlıyosun doktorunla yapmak istediğini ona göre yol izliyosun bi araştır bence de ☺️