Sare_34- Merhaba kızlar parmaktan şeker ölcumune başladım açlık değerlerim 66- 68 63 çikti bana düşük geldi biraz anlayan var mı deger aralıgi kac olmalı minimum ?
Novamom_ Sare_34- açlık 74-106 tokluk 80-140 ben her gün düzenli olarak sabah aç karnına ve yemek yedikten 1 saat sonra tok karnına ölçüyorum