Ya kızlar 39.haftadayım kusura bakmayın ama sürekli büyük tuvaletim varmış gibi ağrı giriyo sürekli gazım varmış bişey baskı yapıyo gibi dünde sümüksü bi yapı sarı jel gibi bişey geldi nişanmı bilmiyorum belimde çok ağrımaya başladı kanama suyum felan gelmedi gelmese bile yine doğum belirtisi olabilirmi