Merhaba arkadaşlar 23.haftada serkilaj oldum şimdi 27.hafta ya girdim bugün şükürler olsun fakat idrar yolu enfeksiyonu ve crp yüksekliği bir türlü geçmiyor yine doktor antibiyotik verdi çok üzülüyorum dut kürü yapmıştım fakat gebelik şekeri çıktığı için bırakmak zorunda kaldım o kadar dikkat ediyorum pamuklu bez koyuyorum hep ütülü çamaşır giyiyorum enfeksiyon da bir risk siz nasıl bir yol izlemiştiniz bana önereceğiniz birşey var mı