Esracandan Bol bol nemlendirin cildinizi kaşınsa bile kaşımayın . Kaşımak çatlak oluşumunu artırıyor . Ben bioil çatlak yağını kullanıyorum güzel nemlendiriyor tavsiye ederim ☺️