hilalmami zeynep hanıma ben takipliyim 37. Haftadayız çok memnunum 34 e kadar ayda bir 32 den sonra 15 günde bir 36 dan sonra da her hafta kontrole çağırıyor 34 den sonra nstye bağlıyor ama benim 31 den beri sancım var erken doğum riskim olduğu için o zaman beri nstye bağlandım ben de yenidoğan hemşiresiyim bu zamana kadar güvendiğim tek hekim diyebilirim