6+1 de kalp atışını duyduk 9+3 şuan cuma günü kontrol vardı herşey sorunsuz gayet iyi akıntılarım vardı kokusuz kaşıntısız ama yeşile dönmeye başladı fitil verdi onun dışında hiç bir belirtim yok gebeliğe dair 13. haftaya randevu verdi belki cinsiyeti de öğrenebiliriz dedi🍒🐣🐣🐣