Asliiiuysal 19+3 den herkese merhaba güzel anneler isim önerileri istiyorum bir kızım var adı Berra yanına uyacak bir kız ismi.😍♥️
Pemberuya Asliiiuysal Serra çok yakışır :) bide bende kızım olursa berra koymayı düşünüyorum böyle kişilik yapı olarak nasıl kızınız😊
Asliiiuysal Pemberuya Kızım o kadar uysal o kadar naif ki böyle çocuk olsun 10 tane bakirlir bebeklikten beri akıllı uslu uyumlu bi cocuk. rabbim gonlunuze gore versin inşallah 🤗
-Nazlican35- Asliiiuysal bnim ikiz kızlarım olacak Rabb’im nasıp ederse Dora ve doğa ismine taktım kafayı ben