Merhabalar kızlar 2 hafta önce kum döküyordum idrar yoku enfeksiyonundan dolayı antibiyotik kullandım. Kaşık ağrılarım geçmişti Ama dün ağrıyla hastaneye gittim taş düşürüyormuşum crp 50 olmuş doktor vücudunda aşırı derecede enfeksiyon var biraz daha geç kalsak bebeğe zarar verebilirdi dedi ve tekrar antibiyotik basladı . Gebelikte taş düşürme veya kum dökme yaşayan oldu mu