Merhaba kızlar. 34. Hafta kontrolde bebeğim iri olduğu için 39+1’e sezeryan için sözleştik doktorumla hatta ben 38 dedim olmaz dedi 39+1 yaptık. Erken gelmeye karar vermezse dedi bu cümle de beni biraz gerdi o gün nst’de sancım çıkmadı. Göbeğim yukardaydı taaki düne kadar dün göbeğim düştü ve sürekli çişim var gibi bir baskı var. Bebeğim sürekli toplanıyor sağ tarafta ve dün gece regli ağrısı gibi 3 er dk süren bir kaç kez ağrı girdi.
- Haftaya giriyoruz bu çocik sizce erken gelir mi?