Merhaba eğer çok zayıf hamile kaldıysanız ondan olabilir. Ben 35. Haftanın içerisindeyim ve hamile olduğumu dışarıdan bakan hiç kimse anlamıyor çok zayıf hamile kaldım. Ama bebeğin şükür her şeyi normal sağlıklı doktorunuz sıkıntı görmediyse kontrollerinizde sizinde endişelenmenize gerek yok 🌸