Momyyyrabiss 38. haftamda girdim, şu an 39. hafta 2. günüm. Ben de baya bir korkuyordum ve çatı müayinesi zamanı kendimi kasmıştım, doktorum çok iyiydi, zaten önceden söylemiştim rahatlamam lazım, biraz bekler misiniz diye, o da sen istemediğin zaman hiç bir şey yapmam söylemişti. Aslında ağrılı bir şey değil ama sen kendini korkudan kastığın için o an ağrı hisediyormuşun gibi oluyorsun. Müayine sonrası korkudan yaprak gibi esiyordum😂 sakinleşince düşündüm ki, hiç ağrı olmadı ki😂sadece bir rahatsızlık hisediyorsun, parmak sonuçta🫣🤣 biraz paniğe kapılmamak ve kasmamak lazım, ikinci kez müayineye hazırım gibi hisediyorum ama tabiiki de o çatıya oturuncaya kadardır🤣🤣🤣