umena Babaannem ebeydi 😃6-7 yaşlarımda hatırlarım doğumu olan koşup geliyordu su geldiği zaman biliyorlardı büyük ihtimal..Mahalle den de 3-5 kadın gelirdi bir odada koşturmacalar çok olurdu,illa ki onlar da doktorlar gibi el ile kontrolden anlıyordu belki de.. annem küçük kardeşimi doğum yaparken 4-5 saat beklemiştik o koşturmaca da hiç unutmam yeşil ayakkabım vardı en son onu içeri götürdüler daha geçenler de sordum anneme n’aptınız ayakkabım ile diye 🤣🤣 saçmalıga gel göbek bağı düz bir yerde kesiliyormuş onu kesmişler,birde giydim ben o ayakkabıyı 🤮🤣🤣