Nurylcndag BerilGzl İsimlerin hepsi tek başına güzel ama beril burçin beraber olmuyo, beril Erva burçin Erva daha iyi oluyo söyleme açısından
Nazandeniz İlk kızımın adı Deniz o yüzden 2. Çocugumda kız olursa derin koymayı düşünüyorum. O yüzden Derin ismi bence güzel