300117h-b Merhaba hanımlarrrr ❤️💕nasılsınız nasıl gidiyor? Sizlerden bilgi almak istiyorum yenidoğan için totelde asagı yukarı kaç tanım kıyafet alınmalı sizce ilk hamileliğim o yüzden yardımınıza ihtiyacım var yakın ve alt zıbın için lütfennn❤️
Fundayakut 300117h-b Valla canım ben 3 tane hastane çıkışı aldım 1 tanesi 8 li 2 tanesi 5 li 2 tane de alt üst takım aldım geri kalan herşey 0-3 3-6 aldım çok hızlı büyüyorlar bence yenidoğan çok alma
Fundayakut 300117h-b Bezi de stok yapmanı tavsiye etmem pişik alerji vs yapabilir doğduktan sonra denersin iyi olursa o zaman her numaradan 1 paket doğduktan sonra deneyip stok yapabilirsin
Btlklnc 300117h-b Tecrübeli degılım fakat kıyafet cok almadım zaten cevremden de alan cok oluyor smdiden. Bez olarak sleepy natural aldım 1 ve 2 numara. Bırde 3 numara molfix aldım
300117h-b 2022bebeki ya bende kararsızım herkes çok hızlı büyüyor diyor doğru ama şimdi ortalama birsey almalıyım ki illa kirlenecek
2022bebeki 300117h-b Hizli buyuseler de yenidoganlari 1 ay 40 gün giyiyorlar cok cok iri degilse bebek🐣
Btlklnc 300117h-b 1numara 168 2numara 126’lı kara cuma indirimlerinden aldım canım baya uyguna geldı bana