Meryemzeynep0 Son iki aya girdim nasipse Mart ayında doğum gözüküyor tabi daha evvel de olabilir.normal doğum tercihim . Doğumu kolaylaştıracak egzersiz ,hareket vs neler yapabilirim Evde yapılabilecek egzersizler için önerilerinizi bekliyorum
2022bebeki Meryemzeynep0 Squat , eğilme, çömelme,yer silme hareketi, topuklari birlestirip bağdaş poziyonu, bol yürüyüş merdiven inme çıkma yapiyorum nefesimin bana verdiğin yetkiye dayanarak 🤣🙈
KeremikoBayky Meryemzeynep0 haftada 3 online yoga ve pilates yaptığım antrenör bir ebe var ilginizi çekerse bir bakın. Doktorumun ekibindeki ebelerden biri kendisi spor eğitmenliği yapıyor aynı zamanda doğumumada girecek.
Prenses34_annesi 2022bebeki anladım canım internetten baktım da 37 de doğan bebekler için normal diyorlar 36 kadar prematüre oluyormuş o haftada egzersizlerime daha fazla yoğunlaşmak için sormak istedim
2022bebeki Prenses34_annesi Doktorumuz söyledi bize de bende ordan biliyorum. 37 den sonra baslayip düzenli yapmami soyledi ebe de 🐣 Doğum kanalına girmeye çalışıyormus bizim cücük o yüzden yardımcı olmakta fayda var😬
Prenses34_annesi 2022bebeki bizim 26 dan beri baş aşağı aşağılarda birşeyler oluyor bir yere girmeye çalışıyor ama hayırlısı olsun 🤣🤣
2022bebeki Prenses34_annesi Baş aşağı olmasiyla kanala girmesi aynı şey değil maalesef 🙈 Kendiliğinden de girebilir bizim cabalarimizla da tabi🥰