İlk kez gittim hiç memnun kalmadım. Aldığım hoca yerine başka bir hoca muayene etti. Ben muayene olurken ultrasona girdiğimde üç tane hasta daha aldı. Kan tahlillerim e nabız da da gözükmüyor ! Böyle bir sorun yaşayan var mı ?
Lokman hekime gitmeyi düşünüyorum giden var mı daha önce