Kızlar selamın aleyküm. Dün değil diğer gün doğum yaptım sezeryanla alındı bebeğim 38+3 te herşey çok güzeldi kurban olduğum kızıma hemen alıştım kokusu mis gibi bırakmak bile istemiyordun ama gece bir anda ateşi çıktı kan tahlili yapıldı kanında enfeksiyon çıktı hastaneye yatışını yaptılar yeni doğan yoğun bakımına😭 Dündendir ağlıyorum kafayı yemek üzereyim aklımda sürekli ya ona bişey olursa korkusu var hiç iyi değilim yemek bile yemiyorum üzüntüden😭
Bebeği bu şekil olan varmı nolursunuz varsa bana destek verin Allah rızası için tek ihtiyacım olan şey destek ve dua nolursunuz kimin duası kabul olur bilemeyiz dua edin kızım hemen çıksın ordan we bu durumu yaşayan anneler yorumlarınızı bekliyorum 😞😭