Kızlar merhabalar öncelikle herkesin bebişlerini sağsalim kucağına almak nasip etsin ❣ benim 4 bucuk yaşında bir kızım var şuan ve tekrar hamileyim çok tarifsiz bir duygu ikinci hamilelik ilkinde bu kadar heycanlı değildim ama şuan öğrendiyim günden beri içim içime sığmıyo kan tahlilinde çıktık ama henüz daha ulturosonda göremedim belki görünce heycan dahada katlanıcak sizlere anlatmak istedim bide sorum olucak suan 4+3 olduk tahmini nezmn görebilirim ilk hamileliyimde direk görmüstüm 6 hafta da öğrenmistim çünkü bunda biraz erken olunca nezamn göründüğünü bilemedm 🐣🥰🥰😊