Sevdamavzer Selam bayanlar eşim ile kan uyuşmazlığım var 13+3 haftalık gebeyim 28 haftada iğne olmak lazımmış varmı benim gibi bu durumda olan
Esma1993 Sevdamavzer benimde esimle aramda kan uyumusmazligi var 28 .hafta da ignesini oluyosun 2 hafta sonra vurulcam bende ayrica dogumdan sonra bebegin kani pozitifse tekrar kan uyusmazligi ignesi yapiuolar 24 saat icinde vurulmak gerekiyormus ama senin kanindan olursa gerek kalmiyo tabiki
Brcnkcsy66 Sevdamavzer evet canım bizdede var sana tavsiyem ayrıntılı ikili üçlü taramalarını ihmal etme benim hafif kanamam oldu ve iğnem yapılmıştı kanaman vs olursa git
Sevval4 28de vurulmuştum, bebem doğdu bi sıkıntı yok. Ama 28 haftadan önce lekelenme kanama durumunda acil vurulması gerekirmiş Genelde ikinci gebelikte sorun çıkıyormuş malesef 🥹
rabia3561 Sevdamavzer benimde aynı durumum var canım doktor söylüyor kan veriyorsun ve sonra serviste iğneyi yapıyorlar ilk bebeğimde yaptırdım