Merhabalar. 12 gün önce vakumlu kürtaj operasyonu geçirdim hafif lekelenmeler vardı. Lekelenmeler geçmişti fakat ilişkiden sonra tekrar kahverengi leke geldi. Tüp bebek gebesiydim düşük riski olduğundan bayadır ilişki yaşamıyorduk bebeğimin kalbi durmuştu. Doktor lekelenme ve ağrı bitince ilişki olabilir demişti. Bitti zannedip ilişkiye girdim şu an çok endişeleniyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. 🙏🏼