Pablo01 evet bencede yapmalılar ama maalesef 🤷♀️ bence çok ilgililerdi ama şöyle bir durum vardı benim dogumum pazar günü oldu dolayısıyla doktorumun bir yere yetişme derdi yoktu ve tek doğum benimkiydi başka doğumda yoktu o yüzden ebeler hemşireler doktor vs herkes benimle çok yakından ilgilendi durum farklı olsaydı ilgileri aynı olur muydu bilemiyorum