Quenn1 35+6 olduk dünden beri karnım bir anda sertleşip gevşiyor ve her sertleştiğinde canım acıyor burada yorumları postları felan okuyorum sürekli açılmayla alakalı bir şeyler yazmışlar erken doğum riskim yok Yaşayan var mı bu durumu normal mi
obirannea Quenn1 bebeğiniz büyüyor ve harektleniyor o sertleşme ise bebek bir yere toplanınca oluyormuş doktorum öyle söylemişti bunun erken doğum ile alakası yok :)
11115 Quenn1 ben 34 haftadan yaşıyorum onu, ama 38 haftada altdan müayinede hiç bir açıklık yokdu, müayineden sonra nişanım geldi, şimdi 39 haftalık olduk,qaliba doğuruyorum 😄😄
zuhaall Quenn1 benimde karnında bir araya toplanıp sertleşiyordu karnımın içi acıyordu başka bir sebepten dolayı acile gitmiştim orda ebeye sordum normal olduğunu söyledi sadece ne kadar süre içinde olduğunu takip et demişti oturup dinlenince yada elimi karnıma koyduğumda geçiyor doktoruma söylediğimde magnezyum yazdı 30 haftalıkken
Quenn1 obirannea teşekkür ederim birisinde okumuştum kasılıp gevşedi karnım sonra acile gittim açılmam varmış felan yazan vardı ondan tedirgin oldum
Birglbiray Siz ihmal etmeyin yine tabi gidin doktora. Ama o dönemler de çok normal olduğunu biliyorum ben de bebek kendini hazırlıyor bebeğin hareketleri demişti doktorum açılmam falan var mı diye de bakmadı bile bende de çok oluyordu çünkü
zuhaall Quenn1 bebek büyüdüğü için normal olarak görüyorlar canım işte sen ne kadar sıklıkta oluyor onu takip etmen yeterli kontrole gittiğinde söylersin doktoruna
1asel-duru Quenn1 çok normal son haftalarda iyice artabilir benim doğuma gittiğim gün karnım sürekli sertleşmişti bebeğin yeri daraldı hareket alanı daraldı