SedKes benim dış,kimyasal,normal canlı doğum sonrası iki kere 7 haftalık düşük yaşadım,genetik testlerim bozuk çıktı şehir hastanesinde 35 günde çıktı.şimdi 16 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne ve ilaç devam ediyorum başından beri.Genetiğe mutlaka baktırın derim.Ben düşüklerden sonra sağ bi kızım var diye doktora çok ısrarcı oldum genetikte bşşey çıkmaz diye.ama bana belkide mucize olan senin kızındı dedi ve öylede oldu Rabbim onu aratmadan bana nasip etmiş ama mucizeymiş benim testsiz iğnesiz ilaçsız sağsalim ona kavuşmam🤲🏻❤️Herşeyin başı tedbir,tedbirini al takdiri Allaha bırak canım..En güzellerini verecektir Rabbim bunlar hep imtihan genetik bozukluk çıkar iğne ve ilaçla tedavi olunuyo,Rabbim tekrarını yaşatmasın🤲🏻