Bende 29+4.
Çok nadir rahat unutabiliyorum geceleri haftada 1 yada 2. Geri kalan günlerde gece yarısı bi uyanıyorum uyu daha uyuyabilirsen. Bebiş tekmeleri, tuvalet ihtiyacı, nefes darlığı, bacak ağrısı….Bazen acayip kabus rüyalarla uyanıyorum. Korkuyorum. Acaba sizlerde de var mı bu durum?