Cihangirmom 19 haftalık hamileyim akıntılarım geçmediği için doktor fitil verdi tahlil vs yapmadan daha önce fitil kullanan oldu mu faydasını gören kullanmaktan korkuyorum ama iltihap varsa o daha riskli
Ozge-Ka Cihangirmom ben kullandım. Benim ablam kadın doğum doktoru akıntım var deyince direkt kullandırdı. Enfeksiyona dönerse akıntı bebek için riskli olabilir dedi. Fitilin bebeğe bir zararı yok yani korkma :)
Cihangirmom Hilal3425 sirkeyi nasıl kullandınız ne sirkesi bende çok bunaldım hep var eskidende olurdu
Hilal3425 Cihangirmom sirke ile suyu karıştırdım herhangi bir sirke olur elma sirkesi kullandım ben tahret aldıktan sonra o sirkeli su ile tahret aldım iyice kuruladım nemli kalmayacak pamuklu çamaşır kullandım günde rahat 5 çamaşır değişiyordum