Merhaba doktor 39+3 randevusuna gittiğimde iki cm açıklık var sancın 5 dk da bir gözüküyor dedi dedimki nasıl ben hiçbir şekilde hissetmiyordum, hemen yatışım yapıldı sancım olmadığı için suni sancı yazdılarki suni sancı başlamadan yavaş yavaş benim sancılarım başladı bu sırada 4 cm açıklık olmuştu ve suyumu patlattılar sonrasında suni sancıyı başlattılar.Suni sancı başlayınca bebişimin kalp atışları düştü bi korktuk sonra kapattılar ve bi süre sonra açtılar ama ben koca serumdan max 50 ml almışımdır ki durdurup duşa girdim.
Duşta midem bulandı istifra ettim ve bi yandan da suyum hala geliyordu, her iki tuvaletim var gibi hissediyordum. Sancılar o kadar acıtıyor ki kızlar resmen duşta yerde süründüm, eşimin kollarını ısırdım, bağırdım çağırdım resmen gözüm döndü. Duştan çıktığımda açıklığım 9 cm olmuştu artık ebem geldi medipol Bahçelievler hastanesine giden varsa inşallah ESRA AKSİN EBEye denk gelir kendisinden Allah razı olsun nazımı çekti sancılarımı benimle karşıladı beni rahatlattı masajlar yaptı, o olmasa o sancıları bu kadar kolay atlatamazdım. Veee doğumhane doktorumuz ASİYE UZUN kendisine de çokça teşekkür ediyorum emeğine sağlık mükemmel bir doktor gene olsa gene ona giderim. Direkt kesi atıldı 4-5 dikişimin olduğunu söyledi Asiye hoca, kesiyi asla hissetmedim vajinal bir acı doğum anında asla hissetmedim sadece gelen sancıları hissediyorsun ve zaten bitkin düşüyorsun. Ikın dediler ıkındım ıkındım ıkındım yaklaşık 5-6 ıkınmadan sonra bebeğin poposundan ittirdi ebe ve 6. Ikınışta bebeğim çıktı. Hastaneye 16.00-17.00 civarı yatışım yapılmıştı ve bebeğimin doğum saati 20.05 ti. Ebemin ittirmesi acıtır sanıyordum ama İnanınki hissetmiyorsunuz. Bunca sancının sonunda bebeğim kucagımdaydı o anki tenini, teninin dokusunu ömrüm boyunca unutamam anne olmak cok güzel❤️
Devamında bebişimi aşılar için götürürken plesanta çıkarıldı benim dikişlerim atıldı içerde kalıntı kaldı mı diye muayene edildim ve üzerim giydirildi ben yürüyerek cıkıcakken durdurup sandalyeye oturttular.
Bugün bebeğim 1 ay 14 günlük kucağımda uyurken yazıyorum, hamilelik, doğum, sancılar Tabiki bu kadar acı vericek sonuçta böyle bi güzelliğe kolay sahip olunamaz.