Nurr2203
Kalbi duyduktan 3 hafta sonrasına randevu vermişti doktor. Kalbi duyduğum hafta bulantım başlamıştı bı anda kesildi. Randevuya 4 gün kala gittim kalp atışı durmuştu. İçimde 1,5 haftadır tedirginlik de vardı zaten … ne yazık ki tahminim doğru çıktı 7+5 de durmuş… Ama herkes böyle yaşayacak değil benim tüp bebekti ilk 3 ay önemliydi. Normal gebelikler nasıl vakıf değilim… Korkma rabbim kötüye ugratmasın 🤲