Gzmklncc Yaptım testi sabah sonra çekmeceye koydum uyudum çok çok az flaşla gözüküyordu sanki yada ben uykulu halimle öyle gördüm şimdide böyle adete 5 gün kaldı bıçak saplanıyor gibi sancım var leke gelmişti birde bu ayda elendim ben galiba kızlar 🥺🥺
Zuzu6901 Gzmklncc ilk resimde hayalet bir çizgi ben de görüyorum sanki canım. İnşallah vardır, Rabbim yüzünü güldürsünn 🤲🤲
Aturkk Gzmklncc daha adet gününe 5 gün varmış canım ondan da negatif olabilir bu testler genelde adet gecikmesinden sonra doğru sonuç veriyor insallah hamilesindir Rabbim kucağını boş bırakmasın 🙏🌷
Hotic Gzmklncc canım bu testi yapmak için biraz erken davranmışsın daha adetine varmış. Ben adetim gecikmesinin üstüne 7. Gün yapmıştım çıkmamıştı ama gebeymişim o zaman. Geç döllenme falan da değilmiş. Sen de karamsar olma hakkında hayırlısı olsun inşallah 😊
minikmucizeemaak Gzmklncc Sanki ben görüyorum inşAllah istediğiniz haberi alırsınız sağlıkla bu ay bende güzel haber alırım inşAllah 🤲🏻❤️ Hayırlı olsun
Gzmklncc minikmucizeemaak ayy inşallah 🙏🏻 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah umarım yine kuruma çizgisi felan değildir 🥺
Gzmklncc Zuzu6901 inşallah çok teşekkür ederim bi tane daha attım ona bakar mısınız ben mi öyle görüyorum acaba
Zuzu6901 Gzmklncc evet evet orda da görüyorum. Bence sabret birkaç gün daha bekle ve direk kan ver kuzum. Daha sağlıklı güvenilir olur için rahat eder varsa da yoksa da 🙏
Gzmklncc Aturkk inşallah teşekkür ederim tekrar fotoğraf attım ona bakar mısınız ben mi görüyorum acaba
Aturkk Gzmklncc bende gördüm sanki çok hafif var gibi en iyisi kan tahlili yaptır en güvenli sonuç o 😍
Gzmklncc minikmucizeemaak ilk yaptım 2 dakika felan oldu sanırım ellerimi yıkarken çok gölge bir şey gördüm flaşla baktım uykuluyum diye çok önemsemedim uyanınca baya belirginleşti
Gzmklncc Sureyya1 ayy inşallah vardır erken gebelik testi mi alsam dedim acaba yoksa pazartesi kan mı versem
Zln2152 Gzmklncc bende silik bir çizgi gördüm canım umarım vardır. Bende gebeliğimi çook silik bir çizgiyle görmüştüm 🥹