aseldurununannesi_ Tam postlara bakıyorum okurken bir reklam geçmeyecek izin vermiyor bitene kadar izlemek zorunda kalıyorum sonrada uygulamadan atıyor offfffff
Gzmklncc aseldurununannesi_ benimde öyle iki gündür kırk kere çıkıp girmek zorunda kalıyorum bir postu iki reklamla okuyorum anca
HD1- aseldurununannesi_ bugünkü bebek gelişimini okuyayım dedim üç reklam çıktı. Bu mesajı yazarken bile yemek sepeti reklamı çıktı 🤭
Dnzmom aseldurununannesi_ bende çok sıkıldım bir yorum okuyup yazamadan reklam çıkıyor sinir bozucu 😡😡