Tip1DiyabetleTupBebek merhaba canım benim. Öncelikle çok geçmiş olsun. Rabbim bir an evvel atlatmanı nasip etsin. Benimde kese göründükten sonra 6 haftalıkken kanamam oldu ve kese etrafında kanama olduğu söylendi. Dört günde bir proluton iğne ve 200mg sabah akşam progestan hap kullandım. Tam 10 hafta evde yattım. Üstelik özel okulda öğretmendim ve bebeğim için istifa ettim. Daha sonra üniversitede riskli gebelere bakan doçent vardı ve yattığım halde bu şekilde kanamam olduğu için yürümen bile yasak dedi. Önce ikiz zannettiler çünkü kese büyüklüğünde kanama alanı vardı. Lavabo harici ve doktoe kontrol harici hiçbir iş yapmadım. Arada kanamalarım oldu ve hep kahve lekelenmem oldu. Ama çok şükür ki rabbime kızımla 15.haftanın sonunda atlattık. Moralini asla bozma ve bunu atlatacağına inan. Ben sürekli her ezan duyduğumda elimi karnımı koyup dua ettim. Bol bol ayetel kürsi ve ihlas suresi oku. Cumaları yasin,vakia,felak suresi oku. Eğer bu dünyada rızkı,yiyecek ekmeği varsa Rabbim onu korur. Sana tavsiyem bol bol su iç. Muhakkak havuç ye. Havuç bebeğin rahme tutunmasını sağlıyor. Muz ye bol bol. Ve sırtüstü uzanıp yat