Haticeeysra 2 ocakta yaptığım kan testi ile 6 ocakta yaptığım kan testi beta hcg birebir aynı çıkmış bilgisi olan var mı?
Merve10 Haticeeysra sağlık ocağında yaptıysan öyle çıkar canım 1000 önündeki işaret büyüktür işareti zaten korkmani gerektirecek bir durum yok
slmcnm2503 yani büyüktür 1000 den yazıyormuş kuzum sen test yaptırdığın hastahaneye veya doktorunla konuş galiba e nabızdan bakıyorsun çünkü ya artması ya düşmesi gerekiyor aynı sonuç olamaz
Haticeeysra slmcnm2503 sağlık ocağında yaptırdım hafta sonu olduğu için bugün kapalı . Randevum 13 ocakta. E nabız da aynı görünce korktum
Kyy01 Bazı hastanelerde okuma değeri en yüksek sonuç böyledir aile hekimliğinden verilen kanlar fln dilusyona alınmaz siz yine verdiğiniz hasteneyi bı arayin
Haticeeysra Kyy01 inşallah dediğiniz gibi olur geçen ay kimyasal gebelik geçirdim tekrar aynısını yaşamak istemiyorum. Sağlık ocağında yaptım bugün haftasonu bilgi alamıyorum
Semihaoyku Bende 30 Aralık’ta verdim 0.100 çıktı 2 hafta sonra bi daha vercem saglik ocagi ve hastne deger referanslari biraz farkli oluyo
Haticeeysra Semihaoyku ikisinide aynı yerde verdim sağlık ocağında verdim. Sizin içinde hayırlısı olur inşallah güzel çıkar sonucunuz
Duyguahsen- Haticeeysra bulunduğunuz şehrin tahlil sorgulama sayfasına girerek öğrenebiliyorsunuz bende sağlık ocağından vermiştim onların sisteme düşmeden o sayfada görünüyor benim örneğin (Kocaeli tahlil sonuçları il sağlık müdürlüğü ) bulunduğunuz şehir başta olucak burdan bakabilirsin
Haticeeysra Merve10 aynı çıkması kafamı karıştırdı ben yükselmesini bekliyordum .teşekkür ederim cevabınız için
Merve10 Haticeeysra bende ilk gebeliğim de aynı şeye düşmüştüm doktora sorduğumda öndeki işaret büyüktür işareti dedi yaptırdığın yer 1000 kadar gösteriyor dedi