Şimdi arkadaşlar ben dun doktora gittim tabikide devlet hastanesine. Kilon dan dolayı cinsiyet gözükmez dedi yalandan şöyle bir baktı kız gibi ama belli değil dedi. Hamile kaldigimda 82 kilo ile kaldım aksine zayıf ladim da şimdi 80 kiloyum ve 17 haftalık hamileyim. Peki cinsiyet ti nasıl ogrene bilirim